close
啊啊啊
不知為何我一直無法正常上傳音樂呀呀呀
從下午試到晚上,不行就是不行
我想無名討厭我了...Q___Q
不過我還是先把歌詞PO上來

這首歌是朋友傳給我的
傳給我的當下,依照我的習慣,先擱著等有空再來慢慢聆聽
不過這一擱就過了好久
今天正好在弄音樂就抓出來聽聽看...
咧!!這不是某電影的主題曲嗎?????
啊某電影是哪部電影?我真的忘了
後來查了厲害的知識+才知道,是【出竅情人】的啦!!
話說這部電影是跟J先生一起看的,不過是在很沒情趣又舒服的家裡觀賞
看完只啥大感想,不是什麼充滿啟發性的電影
但至少還不難看啦
不過我對歌的印象就太太太深刻了
實在好好聽呀!!
現在被手上有了這首歌,當然是先傳上來跟大家分享囉^^
(不過先得等我能傳音樂再說...冏)

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was,
F**king high,
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Marcy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()