本文轉貼自:http://hk.myblog.yahoo.com/potato-lamb/article?mid=960

 

 

0岩0岩收到一位blog友問我以下問題,
相信好多想轉餵 raw diet的朋友都會產生呢D疑問
所以我就直頭開一篇blog答,等大家都可以參考下

不過先在此聲名:
所有答案都係我從書本/實際情況入面得來的經驗之談.
我並唔係一位專業的獸醫或營養師. 請各位自行考慮
.

Dog's Raw Diet Q&A

先 define Homemade diet 同 Raw Diet. 一般香港人講的 homemade diet, 即熟肉餵飼法. 而 Raw Diet / Barf 即生肉餵飼法. 我一向只對 raw diet 作研究. 如果問有關 homemade diet 的問題, 對不起, 答不了你, 因為生/熟餵已有很大分別. 以下所答的都是生肉餵飼法的餵法和計算方法.

Q1. homenade 每餐都必要有齊肉, 菜+骨, 比例上係咪約 7 / 2 /1 ? 每餐都一定要有supplement?  如果用europa 得唔得呢? 

A: 講計法, I'm not a big fan of exact measuring. 但你講的 ratio 都 ok. 用 Europa 唔係唔得, 不過貴囉. 用一個比買新鮮蔬果更貴的價錢去買風乾的蔬果? 我 prefer 新鮮的.

Q2. 如果轉homemade diet , 最要注意營養平衡, 但我點知係咪已經取到 / 未夠平衡?  係咪每餐都要有3種以上肉類較好 ?

A: Variety is very important. 但不用每餐給他3種肉吧? 每餐一種, 但整週下來會有4種或以上不同的肉類便可以. 如果剛開始餵的話, 最好是每星期給他一種肉類, 看看他有沒有過敏才試其他的. 營養方面, 基本大方向做到的話已足夠. (可參考我之前寫的另一文章)

Q3. 但最近又係愛犬廚房見到, 講乳酪/亞麻籽等唔應該俾狗狗食 , 但之前太多suggesttion都建議呢2樣食物, 但我冇咁專業既知識 / 經驗去clarify邊樣先係事實  ... 網絡上有好多唔同既睇法, 我可以遁咩方向去介定會好啲呢? (但我英文有限公司.... )

A: Yoghurt, flaxseed 呢類在我來講是 supplement 的一種. 可加可唔加. 既然有人話有害, 而你有選擇相信的話, 唔加呢 2 樣野亦不見得有何問題, 你大可不給你的狗吃.
我 自己一向有比 yoghurt 和 flaxseed 薯薯食. 1個當甜品, 1樣加0係餅入面, 都係好好好少量兼 irregularly 地比, 所以我唔覺得比佢食有咩問題. 當然, 如果長期大量進食, 有害都未定. too many good things may not be a good thing!
英文有限的話, 可以睇下呢個 blog
http://www.wretch.cc/blog/karenlu00 , 有好多翻譯文章.

Q4. 係街市買既肉/菜, 係咪真係好差? 因為屋企附近只有佳寶, 冇食品批發公司, 如果係街市買既肉, 既然人都可以食, 對狗狗又會唔會ok? 因我見好多barf既人都唔係街市買...

A: 街市買的菜/肉並唔係差, 不過凍肉相對便宜一點, 當然會選擇去買凍肉! 我自己就 2 樣都會買, 有時都會買新鮮雞/牛肉比狗狗食. 你住哪區? 看看我有什麼 suggestion 給你?

Q5. 我見好多人餵雞頸 .. 但雞頸唔會怕有好多激素積聚咩?  如果曲架, 最啱既size既骨有咩選擇? 我而家間中俾牛膝佢, 但見羊脾個啲... 好似太過大件?

A: 雞頸 <---我對它始終存有和你同樣的疑問. 所以, 我很少齋餵雞頸/時常買.
0岩曲架 size 的食物有春雞, 米鴨, 兔仔, 羊膝, 羊腩, 牛尾等

Q6. 狗需要動物性蛋白質, 咁買肉時, 對肥肉瘦肉, 又需唔需要特定既比例呢? 太多/少肥膏, 又會唔會有影響?

A: 需要動物性蛋白的同時, 亦需要動物性脂肪...當你隻狗無過肥問題的話. 我自己係每個部位都會餵, 有肥有瘦. 無特定比例.
只要不長期, 大量食同一樣野, 就沒問題.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Marcy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()